lørdag 22. januar 2011

Å ta fatt på uferdige syprosjekter......

Det kan være tungt. Spesielt siden det virrer så masse andre ideèr i hodet og inspirasjonen overhodet IKKE ligger i de ferdigoppklippede prosjektene som absolutt burde bli sydd ferdig.

Rart med det, men det er aldri så veldig gøy å gjøre det man MÅ liksom, selvom resultatene jo blir bra og tanken som startet prosjektet da var interessant! Hmmm.........vel, må til pers likevel. Har maaaange oppklippede prosjekter og uferdige prosjekter for å si det sånn.

Har lovet meg selv at jeg skal gjøre de ferdige, samtlige, for da kan jeg hive meg over de nye ideène uten dårlig samvittighet. Men, det kommer nok til å ta sin tid å komme nederst i bunken ja. He he.......men, kan jo hende jeg klarer å innhente inspirasjonen jeg hadde da jeg startet å klippe de sånn underveis i bli-ferdig-sjauen!;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar