mandag 26. mars 2012


Massey Ferguson 5455- sett

Dette settet er sendt til ene nevøen vår i Trondheim. Onkel (min samboer)
har nemlig kjøpt seg ny enda større traktor, og da måtte Eirik (min ene
søsters sønn) selvfølgelig få helt lik traktor og klær til å ha på seg når han
kanskje kommer nedover og hjelper onkel med litt jobbing og traktorkjøring.
Jeg synes dette settet ble kjempetøft. Veldig fornøyd.
En forminsket utgave av den samme traktoren pakket jeg også inn i samme pakke.
Tror nok det er en liten gutt (3,5 år) som kommer til å bli fornøyd.
Settet er sydd i deilig mikrofleece.
Henholdsvid svart og mørk grå. Rød ribb er også brukt, samt traktorapplikasjon
I smartpakken som ble sendt oppover med pakker til alle tre (Dina, Hedda og Eirik), la jeg også selvfølgelig egne brev med bilder i (bilder av de når de var hos oss sist mv) som de kan kose seg med. Egentlig er det støresøster Dina som ble 8 år 19.mars, som hovedsakelig skulle ha gave, men det ble sommergaver på begge søstrene også, samt dette settet til lillebror......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar