fredag 27. januar 2012

Titter innom for å si at snart kommer det flere bilder av ting jeg har sydd. Har vært litt stille her siden nyttår, men kommer sterkere tilbake. Har sydd masse dukkeklær til Ada, noe hun er svært fornøyd med....og det er jeg også:-) Deilig å få brukt opp masse stoffrester som ellers ville blitt kastet. Elsket å leke med dukker da jeg var barn. Sydde klær i alle størrelser (for hånd) fra jeg var veldig liten. Strikket og heklet også, bittesmå plagg, etter mine egne mønstre. Jeg har alltid fulgt mine egne oppskrifter. Kan å følge mønstre/oppskrifter også, men for meg er fri flyt i kreativitet det som gir meg skaperglede og energi. Sånn er det både når jeg lager musikk, synge, tegner (begynte tidlig å tegne portretter, naturbilder mv), maler (akvarell), strikke, hekler, syr mv.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar