mandag 30. mai 2011

Lenge leve bambus!:)

Nå GLEDER jeg meg til å klippe og sy i fantastiske stoffer kjøpt hos
Tiljamiid!:))

Var og sikret meg noen meter av dinosaurusene og bambiene. OG, måtte selvfølgelig ha med noen meter av den fantastiske bambusvelouren! HELT fantastisk nydelig på kroppen. Skal lage noen bukser og kortbukser i det til tunikaene og genserne jeg skal sy av de andre stoffene.

Leste inne på en syblogg at hun syntes bambusen var veldig vanskelig å sy og klippe i, og sammenlignet det med nervøs velour. Må bare si at jeg er veldig uenig!! Jeg synes ikke den er mer vanskelig å sy i en vanlig velour.

Den ligger tungt og fint når jeg klipper også, og kan overhode ikke, slik jeg ser det, sammenlignes med nervøs velour på NOEN måte.

Dessuten OM den hadde vært slik, så er KVALITETEN så fantastisk bra at man ville sett forbi det! HELT sant! Mine barn, min mann, alle jeg treffer på og selvfølgelig meg selv er forelsket i dette stoffet bare ved å se og kjenne på det. GLEDER meg til å sy mer klær i det slik at barna mine også får dette deilige stoffet på kroppen.

Heia
Therese som importerer disse stoffene, måtte hun aldri slutte!;)

Nå må jeg løøøøøpe og klippe!:)

3 kommentarer:

  1. Så kjekt med så trofaste og kjekke kunder som deg ....
    Håper på å se noen fine klær snart ;)...må sove og vet du ;) ;)

    Ha en syfull uke

    Therese

    SvarSlett
  2. Du har en Award på min blogg ;)

    SvarSlett
  3. Endelig, nå har jeg klart å ordne slik at jeg kan legge inn kommentarer igjen!:)))

    Tusen takk for Award Therese. Skal legge den inn som innlegg og svare på spørsmål og videresende den til fem stk litt senere.

    Ellers så lurer jeg på hvilke farger av bambusstoffer du skal ta inn fremover? Utenom mørk brun da, den vet jeg om. Skal du ta inn kongeblå igjen? Den er så nydelig!:) Turkis og cerise?

    Stikker innom butikken en dag igjen snart!:)

    SvarSlett