tirsdag 10. mai 2011

Knytekjole i kongeblå bambusvelour





Jeg er forelsket!! Bambus er bare HELT nydelig å ha på seg! Jeg har faktisk ALDRI kjent noe så deilig stoff. I tillegg er det utrolig flott å se på. Blir mer av dette det er helt sikkert.


Bambusvelouren har jeg kjøpt hos Tiljamiid.


Kjolen er sydd med knyting under bysten for å kunne stramme hvis nødvendig, samt for å pynte litt opp. Tightsen som er under er sydd i brun jersey. Matcher kanten oppe og i halsen.


Gleder meg til å ta dette på imorgen!;)

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅ så fin tunikan blei ;).....
    En gang bambus ikke mere bomull ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk!:) Må si at jeg ble veldig fornøyd selv også!;) Superdeilig stoff (har fått ALLE til å kjenne på det idag!!) og modellen ble også veldig fin. Har fått mye skryt idag da jeg hadde på kjolen og tightsen ;)))

    SvarSlett