tirsdag 17. mai 2011

Alvekjole sydd på mål til ei alveprinsesse.......

(Denne kjolen har samme farger som de i innlegget over,

men kameraet gjenga ikke riktige farger da jeg tok bilde av denne kjolen)





Alle er vi forskjellige!:)


Om man er lang og tynn, lang og kraftig, kort og kraftig eller

veldig liten og nett for alderen, så er det ikke alltid like lett å finne klær

som sitter fint på. Da er det fint at det faktisk går ann å sy på mål.

Det så ut som den lille jenta som mottok denne ble veldig glad.


Jeg hang kjolen på voksenbysten. Kjolen er til ei jente på 8,

snart 9 år, så snittet er derfor deretter. Ikke delt under ved bringen.


Jeg selv ble så forelsket i designet og fargekombinasjonen at jeg bare måtte lage en voksenutgave, samt en i mindre størrelse. Jeg bare måtte ha en til meg og Adamor til 17.mai.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar