onsdag 16. mars 2011

Igår brukte jeg hele kvelden til å tegne mønster. Ikveld må de klippes, men må se hvor mye jeg rekker fordi flere ting står på lista som også må prioriteres. Bursdagsgaver skal lages, og ikke minst har jeg startet et ryddeprosjekt som må fullføres for at hodet mitt skal få roen til å være kreativ. Har nemlig startet sortering av alle klærne i hus.

Skal også pakke ned mye vi ikke trenger i nær fremtid, sortere leker, sette alt av papirer i permer mv (egentlig burde dette være gjort hele tiden da, og det har jeg vel egentlig forsåvidt gjort, men det hoper seg FORT opp hvis man tar pause en liten liten stund).

Vel, ser nå når jeg skriver at det ikke nødvendigvis er ETT prosjekt, iallefall i tilfelle et gigantisk et!! Blir endel med seks personer i hus for å si det slik. Det er bare å ta turen i slalombakken det, da ser du ikke gulvet i gangen/hallen pga alle klærne og skoene som ligger til tørk på varmekablene! Puh!

Men, bra blir det når man har fått rensket opp i alt!
Gleder meg til å komme i mål og få sydd litt igjen, selvom jeg nok lurer meg til det mellom rydding også!:)

Neste syprosjekt nå er blant annet en onepiece/heldress. En bursdagsgave til niesen og kusinen vår Dinamor.

2 kommentarer:

  1. Da kan du glede deg til litt nyklippte stoffer som ligger å venter på deg i butikken :)

    Ha en fin kveld ;)

    Snakkes

    SvarSlett
  2. Åååååååå, herlig!!:))))

    SvarSlett