onsdag 2. mars 2011

Endelig litt gutteklær.......;-)
Lenge siden jeg har lagt ut noen gutteklær nå, så det var på tide. På bildene er settet jeg laget til Håkon igår kveld. Va en overraskelse til han idag siden han skulle på barneklinikken og legge ned sonde for ny 24-timers ph-måling.


På bildene ser du en stk foret baggy lue, baggy cordbukser og verktøygenser.
Litt store enda for jeg sydde de i stor str 4 år. Håkon bruker egentlig bare 98 enda...
Jeg bare eeeeeeeeeeeeelsker, elsker elsker, eeeeeelsker dette stoffet!!
Kjøpt hos Tiljamiid som selger noen av mjukatyger og znok sine stoffer.....

På buksa har jeg applikert verktøy som jeg har tegnet og forstørret selv på frihånd.
Synes det ble kjempetøft, og settet er smashing i virkeligheten.
Enda finere enn på bildet. Dette blir det mer av!!







Håkon viser stolt frem klærne sine tidlig på morgenen idag, før vi dro til Bergen.....

4 kommentarer:

  1. ÅÅ så kjekt du har allerede laget noe :)...Håkon blir jo tøffeste gutta i gato!!!

    SvarSlett
  2. Ja, kunne ikke vente!;) Han fikk mange positive bemerkninger på turen igår ja!:) Så skikkelig tøff og fin ut!

    SvarSlett
  3. Så søt gutt i stilig sett!!!
    Mulig jeg må bestille litt slikt.......

    Håper det gikk fint på sykehuset!

    SvarSlett
  4. Takk takk!:) Jeg skal iallefall bestille mer (kremt....Håper bare at du har mer på lager Therese, når jeg kommer tuslende og vil ha flere meter!;)

    Lillegutt var modig og kjempeflink på sykehuset, så det var ikke han det stod på. Han er en vanvittig snill og tolerant unge. Undersøkelsen og nedsetting av sonden gikk dessverre ikke bra. Jeg stoppet det hele etter to smertefulle forsøk. Nektet å la de fortsette. Var en ny type sonde som var mye tykkere og veldig stiv, spesielt første 10 cm. INGEN hadde fått satt en slik på meg uten narkose. Sykepleieren virket lettet da jeg stoppet de, reiste meg opp og sa at dette fikk de IKKE gjøre på min sønn. Jeg har vært med på mye undersøkelser osv mht ungene, men dette tok kaka!
    Sykepleieren mente at slike sonder ikke burde settes. Jeg ba de si til legen at han skulle ringe meg. Jeg kommer til å kreve vanlig sonde ment for ph-måling. Har vært igjennom fem slike målinger før. Den er ille nok den for å si det slik, så det får holde!!

    SvarSlett